Pagina's

maandag 10 september 2012

Michelle Jonas skirt

 Hi loves
 
Vandaag was het weer prachtig weer.. En daar moeten we natuurlijk volop van genieten.
 
Toen ik deze maxi rok zag van michelle jonas was ik METEEN verkocht. Nu moet ik zeggen dat ik alles van Michelle Jonas wel erg mooi vind maar, er hangt een prijskaartje aan. Dus moest ik voor mezelf een keuze maken en deze rok leek me de juiste.  De details vind ik erg mooi en je kunt hem eindeloos combineren.
 
Er zijn een aantal webshops die Michelle jonas kleding verkopen. Dit is 1 van mijn favorieten:
 
Top: H&M, rok: Michelle jonas, Clutch: H&M.
 


 
De sieraden zijn van H&M en bibi.
 
 Bedankt voor het bezoekje!
 
Liefs,
K

1 opmerking:

  1. Je ziet er geweldig uit meid! Alles is er perfect aan: jij, je jurk, de accessoires en de achtergrond!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen