Pagina's

zondag 21 oktober 2012

my picture diary

Hi loves!
 
Het is tijd voor mijn eerste foto dagboek! Het zijn allemaal foto's van de afgelopen 2 á 3 maanden. Ik denk er niet zo vaak aan om foto's te maken van alles vandaar dat ik er (nog) geen maand artikel van maakt.
 
O,ja als je de foto's groter wilt zien moet je er eventjes op klikken. Ik weet niet wat het kan zijn maar krijg ze niet groter in het bericht. De eerste 3 wel en de rest niet meer. Iemand ervaring hiermee?
 
 1: ontbijt bij ''taart'' met mijn zusje. 2: een lekkere gezonde kip salade. 3: lekker lui met mijn vriendje film kijken onder het genot van een flesje wijn en sushi. 4: thai take away lekkere gezonde maaltijd met verse groenten.
 1: mijn suprise avond met als cadeau: EEN PUPPY!!! 2: hij is gek op zijn baasje. 3: lekker samen slapen. 4: hij is helemaal in love met zijn kruik! Ik hoef dat ding maar te pakken en hij staat al klaar om erop te springen en een dutje te gaan doen.
 Één van mijn hobby's is bakken!
1: taart voor een vriendin haar dochter. 2: appeltaart voor mijn moeder en zusje (de baby uhmmm puppysit). 3: my b-day cake!! 4: boterkoek
 1: Mijn schoonzus met neefje. We zijn een kijkje gaan nemen op de kinderboerderij. 2: Ons lieve neefje met het shirtje wat wij hem gekocht hebben. 3: Ik met mijn oogappel.
 Allemaal cadeautjes die ik zomaar van mijn schoonzus heb gekregen! Kwam ze zomaar op mijn werk langs brengen! lief he!
 1: vanille kaars van de action. HEERLIJK!! 2 & 3: 2 kransen die ik voor mijn moeder gemaakt heb. 4: 's morgens in de keuken met een kop koffie en de achterdeur nog open. Relax wakker worden
Echt een zondag met familie. Kegelen en steengrillen. Gezellig :)
Afgelopen vrijdag mijn beste vriendinnetje in Aken gaan bezoeken. En het was nog zo'n goed weer dat we buiten konden eten!
 
Wat hebben jullie nog allemaal gedaan? Zal ik vaker zo'n post doen?
 
 
With love,
k

ps: er loopt nog een winactie! Maak kans op een H&M cadeaubon t.w.v. 25 euro!

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto`s! Krijg wel honger van al die lekkere dingen!
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's zeg!
    Ik volg je nu, volg je me terug?
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen